Infinity Gaming RP

Mads Guldhammer - sheriff ansøgning

Locked
221 views
Navn: Mads Guldhammer 
Alder: 20 År gammel
Fortæl om dig selv IRL. (Minimum 50 ord): offentligt er jeg en meget stille person som kan være svær at føre en samtale med. Jeg har altid haft problemer med at stole på folk. Og dem som kender mig ved det godt jeg kan være svær at få til at  åbne mig. (Uden et par øl først i hvert fald ;) Men dem som kender mig ved også jeg er en meget forståelig og venlig person på trods af på afstand ville de fleste tro det modsatte.

Hvor tit kan du være online (tidsrum om ugen):det er svært at sige siden jeg ikke har fået mit skema i nu men generelt vil jeg sige i eftermiddag til aften timerne de varierer sig fra dag til dag med lektier osv men i weekender og ferier kan jeg være online hele dage

Er du moden og ansvarlig?: Ja det vil jeg hvert fald selv mene tror også de fleste som har snakket med mig vil have samme indtryk

Har du læst alle serverens regler?: ja

Hvor lang tid har du spillet på serveren: har været på siden test servern ;)

Har du spillet RP. før?: har spillet rp helt tilbage i arma 2 jeg plejede også at spille meget takistan life men det døde ud (Fik endda et PsiSyndicate Nato serie episode opkaldt efter min kolossale fuck up) og så selvfølgelig også på gigagamingHar du været betjent før - hvilken rank - fortæl om det: ja vicepolitikommissær på gigagaming lad os bare kalde det en oplevelse

Fortæl om din RP. karakter (minimum 75 ord):
Min karakter voksede op i en Temmelig rig familie i en lille landsby, hvor han levede sin barndom som et glad normalt barn men da han var 14 mistede han sin familie i en tragisk hus brand og med ingen tæt familie blev han sendt i pleje hans forældre havde opdraget ham godt han var snu på tungen men men viste også hvordan man brugte næverne hvis det blev nødvendigt han fandt det dog sjældent nødvendigt da han kunne tale sig ud af de fleste situationer

Hvorfor vil du være politibetjent?: fordi jeg synes det er et fedt arbejde og kunne godt tænke mig at være et sted hvor folk er lidt mere seriøse

Fortæl om dine gode sider og dårlige sider i RP: nok af jeg er lidt for flink

Kender du Evt. nogen i politiet?: tæller Christian?

Hvem er Sheriff og hvad er hans job?: Christian Hansen hans job er at overse sheriff afdelingen, ansætte nye betjente osv

Har du noget at tilføje?:  nope

-1

Teo Ortiz
             Stærk Tobak

Din ansøgning er god Plus du fortæller meget godt om din rp rolle, derfor har vi valgt at  din ansøgning er  .

Accepteret

Procjet Lead //// Christian Hansen /// Sheriff of Sheriff Department
Reply